لیست شاخه ها

تبلیغات

فروشگاه

شارژ آنلاین اعتبار شما

خوش آمدید

میهمان گرامی خوش آمدید

هدیه ثبت نام !

ثبت فیش پرداختی

تعرفه های درج آگهی ویژه

آمار بازدیدها

جدیدترین ها

امار

افتتاح ۵ دفتر جدید اپل در چین  

اپل به فکر توسعه کسب و کار خود درچین افتاده و به‌زودی پنج دفتر فروش جدید در بزرگ‌ترین بازار جهان افتتاح خواهد کرد.به گزارش ایتنا از شماران سیستم، اپل برای تطبیق بهتر و سریع‌تر در بازار چین به دنبال یافتن فضای بیشتری برای ارائه محصولات خود می‌گردد و به‌ همین دلیل نیز در طول بازه زمانی اندکی بیشتر... ادامه
بازار نامتعارف تبلیغات آنلاین در هند  

در پنج سال آینده ارزش بازار تبلیغات آنلاین در هند دو برابر خواهد شد. به گزارش موسسه صبا به نقل از پایگاه Business Standard، در سال 2013 ارزش تبلیغات آنلاین در کشور هند 29 میلیارد روپیه هزینه بوده که این رقم در پنج سال آینده با نرخ رشد حدود 29 درصد در سال، به 100 میلیارد روپیه خواهد رسید. این در حالی... ادامه
راهکار جالب یک برند انگلیسی برای به تعامل واداشتن مشتریان  

یک برند تولیدکننده شیرینی در انگلیس به نام Mr Kipling برای به تعامل واداشتن مشتریان و مخاطبان، روش جالبی اتخاذ کرده است. به گزارش موسسه صبا به نقل از پایگاه ClickZ، این برند معروف و معتبر انگلیسی که سال تاسیس آن به 1967 یعنی 47 سال پیش باز می‌گردد، کمپین جدیدی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته که ا... ادامه
بررسی نتایج کمک‌های تبلیغاتی گوگل به سمن‌ها  

Google Ad Grants یکی از سرویس‌های گوگل ویژه سازمان‌های غیرانتفاعی است. در این سرویس، گوگل به سازمان‌های مردم نهاد (NGO) یا سمن ماهانه 10 هزار دلار برای استفاده از تبلیغات AdWords اختصاص می‌دهد تا آن را صرف درج آگهی‌های مرتبط با ماموریت‌ها و ابداعات خود نمایند. در واقع Ad Grants نوعی کمک گوگل به ساز... ادامه
آیا کپی بک لینک رقبایتان برای سئو خوب است  

اگر مقالات سایت ما را تا به امروز کامل بررسی کرده باشید پاسخ و تاثیر بک لینک رقبا در سئو سایت را خودتان باید بدانید.پاسخ قطعا بله است.حتما و حتما به دقت این مقاله فوق العاده مهم را بخوانید که تاثیر بسزایی در سئو سایت های شما دارد.نگاه کردن به مشخصات backlink های سایت های رقیب، یکی از اولین کارهایی ا... ادامه



در پنج سال آینده ارزش بازار تبلیغات آنلاین در هند دو برابر خواهد شد.

به گزارش موسسه صبا به نقل از پایگاه Business Standard، در سال 2013 ارزش تبلیغات آنلاین در کشور هند 29 میلیارد روپیه هزینه بوده که این رقم در پنج سال آینده با نرخ رشد حدود 29 درصد در سال، به 100 میلیارد روپیه خواهد رسید.

این در حالی است که در سال 2011 فقط 4 درصد بودجه تبلیغات در هند صرف آگهی‌های آنلاین می‌شده است.

در گزارشی که توسط کنفدراسیون صنعت هند (CII) و شرکت حسابداری PwC ارائه شده، به نقش تلویزیون در این خصوص نیز اشارات رفته است.




در هند، تلویزیون بزرگترین عامل تبلیغات در سال 2018 خواهد بود.

در آن سال، شبکه‌های تلویزیونی هند، 37 درصد سهم درآمد حاصل از تبلیغات و نمایش آگهی را از آن خود خواهند کرد.

اینترنت با 29 درصد و مطبوعات با 14 درصد، به ترتیب جایگاه دوم و سوم این بازار را به خود اختصاص خواهند داد.

Smita Jha یکی از مدیران PwC هند می‌گوید بر خلاف کشورهای غربی، حرکت به سمت تبلیغات آنلاین در هند تدریجی و بطئی است.

وی اظهار می‌دارد که در آمریکا تبلیغات دیجیتال، مدت‌هاست که بر تبلیغات چاپی پیشی گرفته است.

بر اساس این گزارش، در هند مطبوعات همچنان در حال رشد هستند و بر همین اساس انتظار می‌رود تا پنج سال آینده، سود تبلیغاتی آنها سالانه 7 درصد رشد یابد.

این رقم برای شبکه‌های تلویزیونی، 12 درصد پیش‌بینی می‌شود.

به نظر می رسد مردم هند به آگهی‌هایی که از تلویزیون پخش می‌شود، اعتماد بالایی دارند.

برنامه‌ریزان رسانه می‌گویند اگر چه شرکت‌های تبلیغاتی کمابیش به سمت آنلاین شدن روی آورده‌اند ولی تلویزیون و مطبوعات اهمیت خود را حفظ خواهند کرد.

Sam Balsara یکی از مدیران گروه مدیسن، در عین حال که بر رشد تبلیغات آنلاین تاکید می‌کند، می‌گوید بعید است در هند این نوع تبلیغات بتواند جای تبلیغات چاپی و تلویزیونی را بگیرد.

وی افزود: به خاطر داشته باشید که هند تنها بازاری است که تبلیغات چاپی نیز در آن در حال رشد و شکوفایی است.


تاریخ ارسال : چهارشنبه 3 دي 1393